mandag 21. november 2011

5 dager igjen!!!!

Hei igjen dere!!!

I helgen så har jeg og Sussi vært på den siste forberedende landslagsamlingen innfør Nordisk. Jeg må innrømme å si at treningen har gått sinnsykt bra, og Sussi fungerer på alle måter. Jeg føler at alle bitene er der de skal...litt småpussing vil det selvsagt bli i løpet av denne uken, men det er bare småtteri. Som jeg har nevnt tidligere, så er det miljøet som vil være det avgjørende for våres del...
Imorgen (tirsdag) kommer Anja M. Schuller til Halden for å trene sammen med meg og Sussi. Jeg har da lagt en liten plan om at dra til Nordby (Sverige) for å trene i folkfyllte omr. KANSKJE (hvis senterlederen gir oss lov) at bi kan få ha litt trening og oppvisning inne på sentret. Det vil tiden vise hva det blir til :).

Dagen går for det meste til å bearbeide meg og mine følelser, holde følelsene i sjakk innfor konkurransen om 5 dager. Jeg føler meg veldig beæret at få være del i norges første landslag i freestyle og healwork to music (HTM). For dere som kjenner meg så vet dere at kreativ lydighet ligger meg utrolig varmt i hjertet mitt. Den følelsen jeg får da jeg og Sussi trener/fremfører våres nummer og ALT klaffer, er helt ubeskrivelig!
Dette med forberedelser, både følelsemessing og praktisk, er en opplevelse og en erfaring jeg ikke ville vært uten!


JEG ER SÅ UTROLIG STOLT OVER MIN VAKRE LILLE SUSSIFRØKEN!!!!
<3

1 kommentar: