søndag 20. mars 2011

Miljøtrening på freestyle konkurranse.

Hei igjen...

I dag har jeg og Kita vært i Vestby på freestyle konkurranse. Jeg skulle egentlig stille med Sussi, men jeg valgte å trekke meg pga for mye skolearbeid. Jeg hadde litt tid til overs og da var det jo ikke noe annet som sto på listen enn å dra innover sammen med Kita. Vi fikk sett noen flotte program og hatt en god dose miljøtrening med det lille yrværet jeg har.

Her hjemme har det gått litt opp og ned med treningen av Kita, men hun slutter ikke overraske meg! Jeg har nå tatt den konkluderingen at hun fungerer nesten bedre i et vanskelig miljø enn hva hun gjør hjemme i treningssammenheng...forstå det den som kan :D. Det er ikke dålig å være en valp på 12 uker (omringet av masse hunder, med musikk og en god del mennesker rundt omkring) å sitte med kontakt <3. Føler at hun begynner å ta til seg mer og mer av treningen nå og det er morro. skal ta opp buret etterpå i dag og trene burleker tenker jeg.

Det som var ganske så spesiellt i dag på konkurransen, var at det faktisk var 4 Pumiser på samme sted (inkl. Kita) og det er ikke så vanlig...det er nok en sterkt voksende rase vil jeg tru (uten å ha noen som helst spes. innblikk i dette).

Nei, nå får dere ha det så godt til neste gang :)...

Tata

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar