søndag 11. september 2011

En STOR nøtt har blitt knekkt!!!!! ;P

Jaha...Hei igjen!

I dag dro vi til Sarpsborg for å trene Sussi og Kita med Carola Brusevold på Borg storsenter. Det var ganske så usikkert pga regnet som kom ned i bøtter og spann. MEN så heldige som vi var, sluttet det (sola viste seg til og med). I dag var det ikke så veldig mye trening med Kita pga at jeg trengte en del hjelp med en skikkelig gira/stressa Sussi. Vi har nå jobbet med en så enkel øvelse (enkel i mine øyne ialf) som en "motsatt" sitt på plass etter utgangen av en bakover slalåm (jeg går bakover, mens Sussi går slalåm fremover). Dette er noe som IKKE har fungert OVERHODE! hun  har satt seg ned, men hun setter seg skeivt. Jeg har brynet hode på hva og hvordan jeg skal få henne til å gjøre dette med en gang hun kommer ut av slalåmen...og det eneste som hjelper er enten rette på henne med tegn, eller rett og slett vente henne ut. Hun retter da seg selv, men det er (desverre) ikke tid til å vente henne ut da dette MÅ sitte til søndagen da konkurransen går av stabelen.

Det jeg gjorde isteden var å fjerne hele sitten (og faktisk gjort dette mer avansert). Da hun kommer ut av denne "bakover slalåmen" så rygger hun rundt meg og inn mellom bena, så i sitt (annsikte hennes mot min rygg), for å så snu seg og rygge tilbake gjennom mine ben og så sette seg i "bamse" posisjon. Jeg testet dette med Sussi...OG DET VIRKET SOM FYYYY!!!!
Jeg har da ikke fått prøvd denne med musikken på, men det skal jeg gjøre imorgen ;).

Unnskyld Carola, men jeg MÅ prøve det :P

Hvis dette fungerer så er en STOR frustrasjon BOOOOORTE :D. Jeg føler for øverig at det meste av programmet sitter ganske bra, bare jeg klarer å holde orden på program, fele, hund og ikke minst nervene!

Gleder meg til å prøve dette ut, så vi kan røre oss videre med programmet...vi har stått og stanget litt kan du si.

Nei, nå er det natta her i huset...opp tidlig å slippe ut den vakkre hesten våres...


Sussi koser seg med den flotte gaven hun og Kita fikk av "tante" Eirin <3


men hun er ikke alene om å elske den ballen...Kita synes den er kjempe fiiiin hun også:

Og da er det lett at det kan se sån her ut da Sussi mener Kita kan holde seg vekk fra den, og at den kun er HENNES :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar