tirsdag 13. september 2011

Ting begynner å ta form :P

I dag har det ikke blitt mye trening pga at den meste tiden har gått til behandling av hesten til min datter, og venting på at bilen skulle bli ferdig på verkstedet. Da de vel var ferdig med bilen og jeg kunne hente den, så såg jeg at de hadde satt inn feil sterio!!! Jeg har (til vanlig) en sterio med innebygd GPS, DET VAR DET IKKE PÅ DENNE! Men JEG har fått ordnet kostymen til freestyle programmet i dag ialf. Var en tur oppom Nina (en tidligere elev fra hundekursene mine) og fikk lånt de klærne jeg hadde første gangen jeg konkurerte med Sussi.
Litt utover dagen (etter hjemkomsten fra Strømstad, skokjøp med barna og etter de hadde blitt kjørt dit de skulle) så fikk jeg litt tid til overs for trening...eller et pr gjennomganger av våres freestyle program...jeg trur faktisk de kombinasjonene jeg har satt sammen, passer fint til Sussi, og hun klarer å gjennomføre de uten at det blir litt surr for henne ;).

Imorgen blir det ordentlig gjennomgang med musikk, håper det går like bra som det har gjort i dag ;). Utover det, så blir det litt trening til HTM programmet...ikke sikkert denne utførelsen vil gå så bra...Vi skal nemlig starte i klasse tre, og så er vi nr 3 i HTM klasse 1, som starter rett etter freestylen...jaja, prøver vi ikke, så vet vi heller ikke om dette vil gå :).
Som sagt, denne konkurransen på fredag vil jeg ikke legge så stor vekt på..ser dette heller som en trening, pluss at vi starter i klasse tre, bare for å ha gjort det i år. Greit å få se sin bedømning etter de kriteriene som blir satt i den klassen. Bare HÅPE på at Sussi har dagen sin :P.

NEI...nå er det natta her i huset...Oppdatering kommer snart igjen.

Tata så lenge ;) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar